مطلب ها

راهنمای خرید قهوه ساز دلونگی

قهوه ساز دلونگی مدل ICMJ210.1BK نمایندگی دلونگی در تهران قیمت قهوه ساز دلونگی

راهنمای خرید قهوه ساز دلونگی

این روزها قهوه به یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم تبدیل شده است. این نوشیدنی به روش های مختلف عصاره گیری می شود. دقت داشته باشید که انواع مختلف عصاره گیری قهوه با دستگاه ها و ابزارهای مختلفی انجام می شود. نام انواع دستگاه قهوه ساز عبارت است از : کمکس، آئروپرس، فرنچ پرس، اسپرسوساز، اسپرسوساز دستی، موکاپات، قهوه جوش ترک، قهوه ساز ویتنامی، قهوه ساز پرکولاتور، دله عربی، وی ۶٠، سایفون، نسپرسو( اسپرسوساز کپسولی) و قهوه ساز فیلتری که در این مطلب به توضیح در مورد همین مدل یعنی قهوه ساز دلونگی فیلتری پرداخته‌ایم. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید قهوه ساز دلونگی اصل از شرکت دلونگی ایران نمایندگی دلونگی در تهران میباشد.

قهوه ساز چیست؟

به دستگاه یا وسیله ای که می توان به کمک آن از دانه قهوه با پودر قهوه عصاره گیری کرد قهوه ساز گفته می شود. در کشور عزیز ما ایران از این نام به عنوان دستگاه قهوه ساز فیلتری یا قهوه ساز فرانسه یاد می‌شود. دستگاه‌های قهوه‌ساز یا قهوه فرانسه ساز معمولاً به صورت برقی هستند. همه آنها چه برقی چه دستی دارای یک ورودی هستند که قهوه در آنها دم کشیده شود. در ابتدا باید بگویم که روش کار تمامی دستگاه های قهوه ساز برقی با هم یکسان است. باید دانه قهوه را به صورت کاملا ریز آسیا کرده و آن را در فیلترهای مخصوص قهوه ساز دلونگی قرارداد. در مرحله بعد با آب معدنی یا آب تصفیه شده مخزن دستگاه را پر میکنیم. سپس دستگاه را فعال می‌کنیم و منتظر می شویم آب بجوشد سپس آب جوش آمده از بین فیلتر قهوه به آرامی عبور می کند و پس از چند چند دقیقه قهوه فرانسه شما آماده می باشد.

تفاوت دستگاه قهوه ساز دلونگی و اسپرسو ساز دلونگی؟

بزرگترین و مهمترین تفاوت در بین این دو دستگاه مقدار قهوه به دست آمده در هر بار عصاره گیری از این دو مدل دستگاه قهوه ساز دلونگی می باشد. مقدار قهوه به دست آمده در قهوه جوش دلونگی یا همان قهوه ساز دلونگی بیشتر از دستگاه اسپرسو ساز دلونگی می باشد. مقدار قهوه خروجی در هر بار عصاره گیری با دستگاه قهوه جوش دلونگی به اندازه یک قولی کامل میباشد. به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم اگر می‌خواهید مقدار زیادی قهوه مثلاً حدود ۱۰ الی ۱۵ فنجان قهوه تهیه کنید نسبت به خرید قهوه ساز دلونگی اقدام نمایید.

خرید اسپرسوساز دلونگی می‌تواند تجربه‌ی خوبی باشد، زیرا این برند مشهور به کیفیت و عملکرد بالای دستگاه‌های اسپرسو می‌باشد. اگر دنبال اسپرسوساز خانگی مناسب با خودتون هستید میتوانید با مطالعه مطلب راهنمای خرید اسپرسوساز دلونگی خرید مناسبی داشته باشید.

یک نظر در “راهنمای خرید قهوه ساز دلونگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *